FOLLOWERS

Guestbook

Januari 13, 2010

cinta si Epal hijau

cinta si epal hijau.... tragedi si buah epal..... saya frusttt laaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... sejak bercinta dengan si epal hijau ni kan.... ishkkk3 rasa hidup tak lengkap jer... bila tgk atas meja.... dlm laci...dlm h/bag...kosongg.... aaaaaaaaaaarghhhh!!... kalo dulu org kata epal hijau ni masamm....eh tapi mana ada??? sedappp woooo lebih sedap dari epal merah tuuuu.... hehehe tak caye p cuba try!!.... sape perasan sejak 2 menjak nii rege epal hijau ni dah semakin mahallll... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sedihh3.... semalam singgah pasar malam sebab nak menambahkan stok... bila g tgk2 5 biji RM5... whatttttttttt???? kalo mggu lepas 8 biji RM5... seblum2 tu 10 biji RM5 ......erkkkk.... peniaga tu pun ckp terpaksa jual mahal sebab amek kat pembekal pun mahal.... aduhaiiii semuaa barang makanan memang NAIK ke??? jawabnyer mmg saya tak bli pun sebab rasa cam mahal giler... tapi kalo kat jasco sebiji mau dekat RM2 tapi itu epal washington... tak sokaaaa3.... takpe2 saya akan usaha sampai dapat yng murah... (jimattt wehhh ekekekekek!) sok n jumaat ada pasar malam lagi... terjah jgn tak terjah....

6 ulasan:

noradzlina.kamdani berkata...

ye le..mahal tu..mcm dh nk sama rege dgn epal fuji kegemaran kite...xpe..sabo yek nnt g le survey ari jumaat nyer pasar mlm...

Mia-Ina berkata...

mia pun trasa nk cari epal la balik hujung minggu ni..

Faizah_Haris berkata...

lina... plg mahal takat ni rege tu tuk pasar mlm...huhuhu kalo takde gak terpaksa laa beli hehehe

Faizah_Haris berkata...

mia-ina....
haa mgkin kat sana murah kot?

iS3 DaEnG berkata...

pernah dengar pasaraya TF??kat situ paling murah setakat nih.. ada time 15 biji=RM5 n adakalanyer 10 biji jer=RM5..buahnyer sederhana..tak besar sangat n tak kecik sangat

Faizah_Haris berkata...

alamakkk tak pernah dgr laaa..... menarik tuu...kat mana ek? kl ado? hihihi