FOLLOWERS

Guestbook

Januari 04, 2010

Jalan2 @ Mersing

saya menggagahkan jari jemari serta biji mata ku untuk menghapdett blog ini...sebelum cerita ini membasi begitu saja.....hahahahah.....okayyy...aritu nak update lepas balik dari mersing...tapi apakan dayerrr....saya demam la plakkk....huhuhuhu....25 Disember 09 lepas we ols coti2 kat jaybee.... umah abang ipar... we ols g ngan 2 kete...(mertua/adk ipar/kakak ipar).... mertua teringin nak tgk mersingg.... apa ada kat mersing tu ekk?.... Perjalanan daripada Masai ke Mersing..mengambil masa dalam 2 jam....ikut jalan lama....tak banyak kete pun masa pegi tu....ok laaa jln pun macam naik roller costerrrr wooo...tp tak ler tinggiiii.... sampai2 je sana... kami disambut dengan hujan yang sangattttttttttttttttttttttt la lebattnyerrrr...siap ngan angin kencangg wooo...alahai camner nak jln2 cam neh? sampai di pekan mersing.. kami mencari tempat minum2/makan2..... dah ler cuaca sejukk... pastu masing2 asyik nak terkucil jek.... hehehe... makan dan makan lagi... sambil tunggu ujan benti....adala dekat sejam dok kat kedai ni.... makan kat sini murahh arrr...9 org makan tak sampai RM50 punggg....
bila ujan dah reda skit barula we olss g jenjalan.....we olsss g pantaiiii Air Papan.....

2 ulasan:

rasp berkata...

jauh perjalanan...
dah lama tak ke arah sana...

neway, not to late to wish you a wonderful, great, prosperous, happy and blessed new year...
smoga segala impian menjadi kenyataan :)

neezareef berkata...

mersing..dah lama x pg..klu pg pn sbb g kursus ke gitu..