FOLLOWERS

Guestbook

April 15, 2009

D!et: yeaaaaa dah turunnn

Assalammualaikummmm.......mood SenTaP dah takde...Alhamdullilah......hehehe.....suka3...hujan pagi ini....(ada kene mengena ka?)...hari neh masuk hari ke-4 saya berdiet...harap2 menjadik laa kali ni.....takmo laa hangat2 eekkkks ayamm tu....hikhikhik!...seblumm diet ari tu saya timbangg berattt...naikkk woooo....tu yg senTap tetiba....namunnnn (ceewahhhh) sya kuatkan semangat diriii...lakukan semulaaa.....memang nak mula tu memang payahhh...ishkkkk...macam pikul beras 10kg...hahaha...
SABTU lepas ajak hubby g jogginggg.....pastu diet kurangkan makan nasi....wat sup2 jer...makan nasi pun sesudu 2...cukup laah...kang meleleh plakk....hehehe...Erobik je tak start lagiii.....sebabnyer??...byk hallll laaa...so minggu depan baru nak start..harap2 takde problem ape2...
PAGI tadi sambil tunggu hujan benti....saya curik2 timbang berat....ALHAMDULLILAH ada perubahan kat angka2 tu (turun 1.2kg)...huuhh....takpe2 usaha lagi...dan lagi...dan lagi....dan sokongan dari korang gak...huhuhu...THANKS....n wat DEE....thanks bg tip2 d!et tu.....Insyaallah saya akan cuba.....hehehe...

10 ulasan:

atty's berkata...

caiyork faizah..anda pasti boleh melakukannya..

Dee berkata...

berkat kesabaran dan disiplin mesti boleh..tp jgn paksa diri..nti sakit plak..slow2 je..

neezareef berkata...

mantop ahh faizah
nnti jmpa faizah msti slim dah nih

Faizah_Haris berkata...

tenkiuuuuu33!!

neeza...
aduhhh...nih yg malu nak jumpa nih...hihihihi

Erda berkata...

wah...cekallah k.izah nie. bagusnye. keep it up. boleh menang the biggest loser nie. hehehehe...

Faizah_Haris berkata...

erda...
hahaha...tu laa m'sia tak wat ke progm cam tu ek? kalu tak leh joinnnn...heheh

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

waahhhh.....jeles ni, akak ni pulak, bila mkn lebih skit, naik la pulak timbang...adehhh, bila nak turun merudum ni...asyik turun naik x renti2....

zh-ena berkata...

chayok chayok chayok jgn putus harapan tau..terus gigih utk berdiet

pearls.. berkata...

waa.. aku nak ikut cam ko lah... wei.. jom poser...

Faizah_Haris berkata...

hehe....
jommmmmmmmmmmmMMMMM3!!!....mgg dpan start poce blk...hihihi mgg neh coti2 m'siaaaaaa