FOLLOWERS

Guestbook

November 24, 2008

makan...makan...makan...dan makan

ini menu ari ahad......(semalam) ahad dok lepak2 kat umah jek.... ehemmm...almaklumlaaa kan....kala malam bulan mengambang...huhuhu!! Pagi b/fast...hubby bli nasi lemakkk..... lunch: wat ini saje.....
sabtu masak spegeti.....ada belennn skit mkn ngan ayam tu...cedapp!!
MALAM lak: hubby lapor......dia suh panas kan roti pratha n masak sambal ikn bilis.....
nahh layannnn....saya? tingin gak nk mkn roti pratha tu...tp bila tgk kalori nyerrrr sekeping 2500???? ohhh tidakkkkkkkkkkk!!! huhuhuhu
huhhhh.....mgg ni g cameron nak borong sayurrr salad/tomato n brokoli manyak2 ahhh!!!

7 ulasan:

Dee berkata...

u suker western ye..mkn berdua mmglahkan simple2...

sweethOneY berkata...

sedapnyeeeeeeee kak!!!
lapar..laparrr
tp br pas mkn sebenarnya :|

sup sayur letak byk2 brokoli sedap kan

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

kalau suami akak, taknak nyer dia nak mkn mcm tu...hehehe, kata dia x biasa n x kenyang...dia mesti nak nasi jugak lerrrr...jgn harap dia nk mkn menu camtu...huhuhu...

Faizah_Haris berkata...

dee...
tetiba jek tuko selera western ni....masing2 nk diet kunun nyer lah....:D

sweethoneyyyyy
aikkk leh lapo lg ekkk tgk gambo makanan akak nih? huhuhu

kak raff...
yeke? hehehe mkn yg ni mmg tak kenyang kalo tak biasa...siang2 dia dah mkn nasi...so mlm2 nak yg ringan2 jek

lily lotus berkata...

borong jgn tak borong!

mummy Darin berkata...

kalau saya nak pesan something kat CH boleh ker?

Faizah_Haris berkata...

mummyyyy
nak pesan ape tu? hehehe