FOLLOWERS

Guestbook

November 06, 2008

HELP me pls!!

Assalamualaikum kenkawannn
bleh tak tolong sayaaaa???
saya memerlukan contoh2 susun atur sebuah pejabat.....
sebenonyerrr...
saya kene wat pelan susun atur meja/kabinet/plug point untuk pejabat saya yang sedang dalam pembangunan...ihikkkk tatau bila siap...may b 2...3 tahun akan datang..
Bos suh saya reka.....ihiksss...
kang saya buh katil n tv kang aaaa...
wakakakakakak!!!
pleaseeeee!!! tolong bg idea...
kalo ada contoh2 yg menarik
macam u ols nyerr bilik ka???
ada 4 ruang:
1. pejabat am (tempat PA & pembantu)
2. bilik alat tulis
3. bilik fail
4. bilik ketua
kalo ada leh email kat saya....aizaharis_aiza@yahoo.com
sekiannnn...i luv U!!!

2 ulasan:

M4M4 MY4 berkata...

tapi kalau letak katil, sofa, peti ais & tv yg ado astro pun syiok gak hehehe

p/s : anda telah di tag

Faizah_Haris berkata...

muakakakakakak!!!
berumah tangga di opis...cam NORMAN HAKIM & SEMEMEH