FOLLOWERS

Guestbook

November 10, 2008

hadir mu TANPA diundang.....

seekor kucing datang tanpa diundang.... mungkin kelaparan... tapi rumah kami ditingkat 2 lor.... cam mana tu ek??? mula kiteorg bg laa dia makan frieskisss... lama2...eh wahhhhhhhhhhhh...... dah wat cam umah sendrikk plak.??? adoiiii....takpe laa cian dia kan.... dapat gak pahala bg kucing ni makanan.... lagi pun dia tgh preknen...cian pulak nak halau..... SO? hari2 dia akan dtng tuk makan..... kul 6 pagi dah memangil2 suh bukak pintu nak masuk..... then...kul 6.30 petang dah tercongokkk dpn pintuu nak makan malam plak..... kucen ni sebenonyer liarrr laaa....time mula2 dtg takot2 jek...nak bg mkn pun takutt nak dekat ngan kiteorg.... tapi skang nie???..... dah MANJA terlebihhhhhhh!!! huhhh....
cara menjinak kan kucing....hahaha mula2 dah jinak....nak usap2 kepala....terus nak gigit??? ishkk
heeeee......bila hubby hulur tgn...dia pun hulur tgn.....pandaiinyerrr
boyotttt!!
nak tau tak kiteorg bagi nama kat kucing ni APA???
hahahahahah jgn gelak kan yo!!!
MEMEK!!....
sempena gosip panassss NH & AB....so amek nama MEMEY jadik kan MEMEKKK!!!
wakakakakakakakak!!!! ko ibaratt kuceng betine!!!! suka menggatalll!!! wuuuyuuuuuu!!!
larikkkkk

3 ulasan:

atty's berkata...

comey..nya..kucing tuh

Faizah_Haris berkata...

ha'ah comelll jek...kiuttt n manjaaa.....sape punye kucing laa neh kan...hahahah

pearls.. berkata...

takperla.. kucing tu dah pregnant.. nanti berjangkit kat tuan yang beri dia makan la plak..