FOLLOWERS

Guestbook

September 18, 2008

Berbuka hari ke 17...dlm keta...

semalammmm misi memyopinggg brg dapooor.... @ GIANT with Luvv.....ahahaha.... sebabnyerr hubby nak g PARAM skali bli nasik LOMAK BALDI... igt nak g jasco jek...ishkkkk.....boleh jeling2 baju ke kasut ke...ahaksss!! Tapi semalammm...... cuaca sgt laaaaaaaaaaaaaaaaa panazzzzz nyer...ishkkk
vrommmmm vrommmmm singgah parammm blii nasi kerabu RM4...punye la bykkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!! nasi lomak BALDI.....peberett hubbyy..bli 2 bungkos...itu wabjibb kang tak cukop!
sampai PARAM pun dah kul 7mlm.....nampaknyer buka pose dlm kete jek laaa kan.....
beshh gakk hahahaha...tak sempat amek gamboo sebab tgn penuh dok pegang air bagaii...huhh....g PARAM jek abih kat RM20 henggettttt....ohssss tidakkk....mahal sungguh...
MASAK SENDIRI adalah lebih BAIK kan kan kan....
sebab2 saya tanak bli lauk siap masak kat param.......
MAHALLLLL
pastuuu....musti saya akan tergodaa....beli dan MAKAN...pastu lupa laaa nak DIET....cam thn lepas....bile tgk gambo raya...nampak BAMMM..GUMOKSSnyerr yekkk huduhhhh!!...so thn lepas takdo laa nak bergambo rayo sakan....uhukssss...sedeyyy gituwww.....

6 ulasan:

DYLA berkata...

sedapnya nmpk nsi kerabu tue...

susah la nak jumpe nasi kerabu yg sedap kat area sy tue..

lily lotus berkata...

tu dia smpi 20 hengget lebih belanja kat PARAM..mahalkann

alia berkata...

bln ramadan harus begitu....salam pekenalan..jemput la singgah ke blog....

Mommy Lily berkata...

mmg kalau gi param mesti ada 2ploh dlm tangan kan. tk tau nape. ambik2 semua tk hingat dunia

balik raya kb ke ?

sweethOneY berkata...

nasik lomak baldi?
nape nama dia camtu kak? :D
hihi

lauk kat param mmg mahal kedaung!
sabar jer la..dorang ni cekik darah kan
tp sy mls nk masak, so xleh bising2 :P

Mama Mya berkata...

berbuka dalam keta.. romantik sikit kan hehehe.. sodapnye nasi kerabu.. kita x pernah beli lagi lauk pauk kat param.. kuih muih adalaaa..