FOLLOWERS

Guestbook

April 04, 2008

JAHAT kah saya????

aduhhh....skang ni saya tgh peninggg pulakkk..... smlm saya sgt bengangggggg kan... TAPI ari ni saya makin peninggggg....mana taknyerrr...staf saya ITU...hari ni dia bleh ngan sesuka atinyerrr masuk opis jam 11pg okkkkkkkkkkkkkk???? tau takk ari nii dia ada Interviewww utk PTK bhgn KHUSUS?? sampai bila saya nak COVER perangai dia?? saya rasa cukup sampai di sinii......aaaaaaaaaarghhh!!! TAPI JAHAT kah SAYA? saya terpaksa menceritakan pada BOS2 saya perangai sebenarnya DIA ok..... sampai bila saya nak SIMPAN? kalo simpan DUIT byk gak paedahhhnyerrrr... ini simpannn!!!! huhhhhh...berulattt n bernanahhhh laa gamaknyerrr wehh!! clock in pun lewatttt....pastu masuk opiss lagi laa lewattt....then balikkk awalll.... aaaaaaaaaaaarghhhh!!!.... andainyaaa di ditukarrr kan saya sgt2 la RELAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.....!! tunggu saya petang nihhh...apa keputusan nyerrr.... saya erannn lahh napa org yg bermasalah org atasan tu anto kat sini???? nape nak simpan? nape tak buang terusss??? KEJAMMMMMMMMMMMMMMM KEJAMMMMM!!! jgn buat pasallll...musim final exam tuk student menjelang tibaaaaaa....!

Tiada ulasan: