FOLLOWERS

Guestbook

April 08, 2008

dan akhirnyaaa..

lepas anto pc g wokshopppp!!!...terus dok bilik bos kejap nehh...tumpang pc dia....hehehe sambil2 wat kejo..sambil2 bukak blog...nak chatting tak bulehhh...ahakssss... korang nak tauu...jumaat lepasss....lepas sesi temuduga mamat ituu....? hati saya ni memang laa tatau nak kata camner dahhh...dug dag dug dagg weiii...macam laaa saya yg wat salah kan? seblom temuduga..saya telah disuruh untuk print kan kehadiran dia...nak print kat opis takleh plak..terus naik opis atas....minta member tolong print kan...perghh!! takde satu pun yg dtg awal...semua tulih LATE beb!!..then terus bg kat bos!! seblom dia datang..saya cabotttt..buat2 ler baru balik dari rehat....heheheh... habis intebiuuu...bos panggil sayaaa... jeng!!! jeng!! jeng!!!! seriau beb.... bos cakap...."ok saya dah masukkan markah intebiu nehh...apa pendapat u? (eheeeeeeeeeeeee selamatt!!) ok...terpulang pada bos....dan sorry laa beb!! kiteorg bg markah dgn apa yg dia wat selama neh....okayyy!!....skang ni dia dlm pemerhatian....saya tanya apa soklan masa dia kene intebiuu....bos cakap...huuuiiiihhh....dia laa plg lama kene soal jawabbbb!!! pastu plak pandai menjawabb woo!! aaarghh lantak laaaaa....pasni pandai2 la dia nak IDOP!!! legaaa saya... alhamdullilah....

Tiada ulasan: