FOLLOWERS

Guestbook

April 03, 2008

BENGANGGGGGGGGGGG!!!!

huhhhhhhhhhhh!! saya sedanggg benganggggggggggggggg sangatttt..BENGANGGG!!!!!! aabila STAF saya dok asyikk PONTENGG KEJE!!!! apa KES??? apa HUKUMM nyerr jika kita asyik MOTENG KEJE??? HARAM x duit gaji kite TU??? eeeeeeeeeeeeeiiiiiiishhh... sesekali tak per...ini brkali-kaliii... yg tak tahan dgn ALASAN..nak amek BINIKKKK balik keje.... umah sejengkalll ngan tempat keeje...ada transpot...susah2 cari parking lh naik LRT jek...tapi GEDIK2 suh laki anto??? pastu GEDIK2 su laki amekk balekkk keje pulakkk!!! PAGI2...anto binikkkk....pastu LAKI yg jd mangsa masuk OPIS lewattt setiap harii...di ULANGI...setiap hari!!!! huhhhh!!! saya gak laa jadi mangsaaaa!!! wat keje sowang2 weiii!!! APA KES??? saya MEMANG dah tak tahannnn niehh!! adoii mendidihhhhh dahhhh nie...PANEHHHHHHHHHHH!!! kalo mende ni tau kat pihak atasannn...MASAKKKKK kari la KO!!!....tapi saya masih ada perasaan belas hokayyy....tapi nih dah melamPAU tahap cipannn!! eiiiii TOLONGGGG lerrr!! kang saya BALEKKK kangg haaaaaaaaaaaaaa!!!!

Tiada ulasan: