FOLLOWERS

Guestbook

April 01, 2010

Premium Beautiful

saya nak kongsi pengalaman.... BUKAN nak jual barang atau promot wokayy... dan saya bukan member HAI-O punggg.... hehehehe... sowieeee... saya cuma nak kongsi pengalaman... sebelum jenama ni kuar... dulu2 dah ada korset jenama Crony (kalo tak silap...) saya penah pakai.... lama la gak bertahun2 masa mula2 masuk keje dulu2.... rege lebih murah sket dari PB neh.... saje laa nak cuba... dulu2 badan saya memang takdo shape pung hehehe... cam buah lai tu haa....huhuhu... lepas je guna korset tu.... maka terbentuk lah shape badan... (uwahhhhhhhh kembang sket vontot) pd saya benda neh memang bagus.... tatau la pada org lain.... hehehe... lepas Crony... saya tuko plak ke jenama PB ni.. rege lebih mahal gak laaa.... dekat 10 tahun kot pakai korset dari jenama crony sampai la ke PB ni..... kalo rajin saya pakai 1 set.. kalo malas.. huhh tak kuaseeee aiii... hehehe... tp mula2 dulu mmg hari2 pakai...tido mlm pun pakai... bagus katenyer... ahahaha... sikalangggg... pakai ikuttt suka atiii jek... baru2 neh saya DAPAT 1 set PB neh... dari akak tercayangg huhuhu....... jgn jeless maaaa.... kalo nak tau kelebihan yg lain... sila goOoglee hehehe...

3 ulasan:

Nisa~ berkata...

dulu2 mak saye pun ade bg saye satu PB ni... mase kat rumah rajin la pakai.. ada org tolong pakaikan.. kat u ni susah pulak nak pakai.. dah la bila nak buang air leceh nak cabut... so tersimpan la dlm almari.. tp tringin nak pakai balik sebenarnye... bagi bershape sikit... hehe

Mia-Ina berkata...

2la kwn sy kata bile pakai PB ni, ada shape..tp mmg betul pun

Faizah_Haris berkata...

nisa.... mula2 susah nk pakai...kene ada org tolonnn...hehehe lama2 dah pandai pk sendrik