FOLLOWERS

Guestbook

April 08, 2010

New Fridge

waaa... dah lama peti ais kat opiss merosakkan diri..... repair2 rosakk...repair2 rosakk... sudahnyaaa kondem kan ajer... pastu bli BARUUUuuu.... bli yang besOOOr lagik tuuu.... macam2 leh masuk dlm tuu... saya pun leh masuk gakkk...hahahaha...sOOkaaa3....
l l l l l l l l l l tadAAA
pasni lehh bawakkk saLad....n buaH-BuAhnnn.... pastuuu wat keLAb KoPi & SuSuu...:D

12 ulasan:

LiAnA berkata...

uit siap masukkan mee sedap dlm peti ais kekeke

Mia-Ina berkata...

wah lps ni kak faezah leh masuk byk benda ni..dah dpt big freeze

pearls.. berkata...

waa.. dah cam kat umah dah nih...

ArELeEz berkata...

cepat2..! overloadedkan fridge tuh! c'mon, bebeh! he3..

atty's berkata...

lepas ni takyah susah2..semua ade dah kt dlm fridge..

Tanpa Nama berkata...

mee sedap yg tak tahan tuh...masuk dlm fridge gak...haha

Faizah_Haris berkata...

liana...
hahah tu yg takblehh blah tu....

Faizah_Haris berkata...

mia-ina
hahaha selagi muattt nak sumbattt jek semuaa

Faizah_Haris berkata...

pearlss...
hehehe saje nk bli besau2... kalo bleh nak bli yg cam pintu lemari tu...ahaksss leh nyorok dlm tu

Faizah_Haris berkata...

areleez...
meh la derma skettt :P

Faizah_Haris berkata...

k.ty...
haaa pasniii tak laku laa kantinn dah...wakakakaka...duit pun jimatt dah... hehehe

Faizah_Haris berkata...

mee tu member2 ni laaa suka layan megi gorengg.... dh cam restorann dah bilik nii