FOLLOWERS

Guestbook

April 28, 2010

naik 5kg? bukan penamat diet

berat badan saya naik balik woooOOO...apa kes???.... haaa pantang nampak nak rasa jerr... nasib laaa.... ahad lepas saya timbang berat adalah 83.7KG??? whattt???... ok takpee... saya nekad start 3DFC betul2 punyeerr....semalam saya timbang balikk nak tau baperrr???? huhuhuhuhu...selepas pulun diettt mkn benda2 ni jek ngan air h2O 3.5 LITER.... kaedahhnyer tiap2 mlm 5 kali masuk toilet!! huhhh gilerrr
rebuss sosej blck paper & disum...mkn ngan tomato sebiji.... sehari sebiji tomatooo
dan ini...yogurtt + kismiss
dan saya dapat.....81.5kg.... fOOOOHhhh legaaa.. .total turun=2.2kg

2 ulasan:

pearlsweets berkata...

haa.. baguss.. teruskan usahamu.. hehehe...

noradzlina.kamdani berkata...

jgn lupa sok kene update timbang kt MrBAM