FOLLOWERS

Guestbook

Januari 25, 2008

SayOnaRa...MY Bos...n My FrienD

Tghari tadi...jabatan saya telah mengadakan majlis jamuan perpisahan untuk MY BOS....uhukssss waaaaaaaaaaaaaaa waaaaaaaaaaaaaaaa......dan sorang lagi staff yg byk membantu saya di opis ini... semuanyaa.... 'Tinggal Kenangan....' aduhhh sesii salam2..peluk2....nanesss2..wwaaaawaaaaa...plok2..... (Prof. Dr. Siar) my x BOS...she sakit...semoga cepat sembuh.... MY BOS.... sesi bagi ucapan terakhir...uhuksssss...
MY Dean (Dato' Prof. Dr. Ishak).....n Deputy Dean.... (Prof. Dr. Rosnah) x bos also....
Dato' Prof. Hashim Yaacob n wife...sgt spotinggg
org dapurrr...muahahah...sgt suka kaco saya..
borak2...lepas rinduuu...
ehh saya pun nanesss2 gakk...haduhhhh......BOS plok saya kuat2 maaaaa...cayanggg nyerrrr diee...
makanan cedap2...tp sayang saya takleh makan....tak lalu+ sakit tekak....huwaaaaaaaaaaaa...rugiiinyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....
Thanks to my beloved sisss.....sebab sudi wat cateringgg tuk kiteorgg....semua pujiii cedapppppppppppppppppp!!!!

1 ulasan:

Qaseh Bidadari berkata...

siap naness lgik...

kecian die...