FOLLOWERS

Guestbook

Januari 08, 2008

macam tade keje jer ari ni ler....

hiiii!!
ari ni rasa cam byk freee jek aaa..nape ek?
hmmmm agaknye sebab bos lom semak keje2 saya lagi laaahh..
takpe aaa...rilekssssssssssssssss...
ari ni saya sgt rajinnn.....saya jalan2 cari makan sorang2.....pastu jumpa member....ahaksss....member lab....daaaaa....dlm byk2 tempat leh terserempak plak kat ctu...ishkk ishkkk...
then member ajak g 'DELI' bli roti sandwich aa aper lagikkk....dia ajak saya sebab nak pinjam matrik kad....kalo takde kad tu nanti tak dapek laaa disk %...hahaha.....
maka dapattt lerr saya puff chicken curry freee....sedappp wooo!!
errr....lebih cedappp dari makan nasi yg lauk ntah haper2 kat kantin fakulti ni tauuu...dah ler mahalll....pastu mak henDON yg masak...korang seleraa ker?? muakakakak...suka suki je saya ngutukss 'mak cik kantin' kat cini...kan kan...dulik hapeeerrr...yg nak makan tekak/peyutt kiteorggg dan yg bayo pon duit dari POKET kiteorg nihh...muahahahaha...hambekkkk sebakulll...hehehehe jalan2 cari buahhh.....stok kat umah dah bis daaa.....nih laaa b/fast a.k.a lunch saya ari nih....
nyummm nyummm!! cedappppp wooo!! burpp!! kenyangg...(bak kata ANGAH....lagik cedappp kalo org banjer kite makan..kan kan....) hehehe

Tiada ulasan: