FOLLOWERS

Guestbook

Januari 21, 2008

kisah OSCAR ku yg pertama...

lepas je abih majlis perayaan bersama tu...dah kenyang gilerrr...dapat hamper lagikk..hehehe... saya balik opis..wat keje sket...memandangkan jam lom kul 2.45pm jadi saya kuar jap ngan hubby...g dataran maybank @ bangsar...sebab nak batalkan insuran kete kenari tu... huhh sib baik tak ramai org...
lepas je amek no....ramai la plakk..hehehe sib baik saya cepat...
kat konterrrr....isi borang..sain itu ini....pastu siap pot pet pot pet....pasal camne nak wat treatment gigi kat tempat keje saya...adehhhh.....sebb dia tgk saya pakai kad matriks UM...
setelll insuran....saya kuar laaa ke OSCAR saya tu...pastu hubby ckp...kete tak leh start...huhhhhhhhhhhhhhh!!! biasa laaa kalo bli kete 2nd hand niii...kene laa standby fulusss maniaaa nyerr..muahahahaha!!...
hubby baru je g servis....tp mende dah nk jadi kan....sib baik tak rosak teruk....alhamdullilahhh
dan nasib baik rosak kat parking kete bukan tgh2 jln....tak lama lepas tu ada 2 org mekenik naik moto benti...kebetulan dia baru je g repair kete org lain kat bangsar....nasib kami memang baik kan....
lepas dibelekkkkk itu ini...siappp repair...akhirnye leh start dah..huhhhhhhhhhh...legaaaaaaaaaaaaaa...alhamdullilahh....
mintak2 aa lepas ni takde problem dahh....
kete ni masih baru lagi....2003/04....owner nye pompuan...anak tan sri...dia bli cash RM80k...perghhh!!! lepas tu jual.....then bli honda civic dgn loan RM30k jek...yg lainn cashh...
dan meter milage kete ni baru 75k...tip top condt.....

3 ulasan:

Diriku Seadanya... berkata...

waaa.. keter baru nampak.. lawo laa... bila la aku nak merasa itu semua ek...

aahhhh... tak kira.. lepas hubby balik blajar taun depan.. aku nak keta baru gak.. heheh... keter lama pun jarang2 naik.. asyik naik pajero jerk.. kesian keter burukku itu...

Faizah_Haris berkata...

oiitssss
lama ko mengilanggggg ishkkkkk!! linduuuuuuuuuu tauu....

weiiii bli SAGA baru tuuu laaa..leh tahan lawoo...hihihi

Diriku Seadanya... berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.