FOLLOWERS

Guestbook

Februari 24, 2010

stok madu

(http://faizaharis.blogspot.com) mencari madu yg terbaekkk.... madu manuka from NZ... yang neh je saya bley telan.... sedappp!! makan ngan roti punn da boooM!!... hubby yg selalu mkn madu ni... saya?? sgt pemalasss.... bl dah kene bebel baru telan.... uhhhhh kalo mkn coklat tuu tak payah suruh2 pun dah licinn....kan...Lastweek ms jln2 kat the mines, lalu kedai coSwaY nampak madu neh.... masa tu tgh offer RM28 sebotol kot (member jek) dan iniiii...Oats... RM4.90 satu pek.... saja nak tryyy ok ke tak? satu stok kt umah...satu kat opis.... ramai yg tak suka mkn oats ek?? sebab berlendir jek.... tapi saya makan dgn soya sejuk... memang sedap.. nak2 soya yg ada perisa bandung/jagung...perghhhh..... kalo bancuh ngan air panas2 tak bley telannn owhhh... lendir semacam jek... yang neh kempen jimat cermattt kata hubby.... sila bawa bekal setiap hari ke opis.... hahahaha... bukan tuk hubby tapi saya laaaaaaaar... bekal saya simple jekkk.... sandwich/salad/buah2 dah cukuppp....

2 ulasan:

POSH76 berkata...

kalu bawak bekal lagi senang nak kontrol diet kan...jimat pun jimat hehe

S berkata...

Salam..oat kering x cuba?