FOLLOWERS

Guestbook

Januari 05, 2009

mengeDATES ngan AKAK FariD

ni cite thn lopeh yo!!...nasib ler....sebulan nan lepas saya bz gilerr nak mamposss...kronikkk sungguhhh...ngan exam BI bagaii.....frusstttttttttttttttttt!!! HUjung minggu nan lalu (ntah bilo dah lupo...tp selepas mendapat BONUS...) saya kuar mngedate ngan akak FariD......(teman mesra..) dgn alasan nk meneman member gi bli henpong.. sesambil tuu saya nyoping sikit2....hehehe....ngape ek?.....yo lahhh nanti nak p PENANG kan....kang kt sana pun nak nyoping?? erkk nyoping ke?? tungguuuuu!!!
bli kasut bli kasut sesama....ishkkk
best g KL pepagii neh...sebab takdo org lagi...so setiap kedai yg kiteorg masuk...kiteorg laa yg jadii pelanggan pertama...huhuhuhu!!!
lepas jenjalan...kiteorg g...ehemmmm3...BUTIK KECANTIKAN.....ohoooooooooooossss.....sape punye idea ni?? ngeh3....SAYA!! sebab saya cadang nak carikk produk shadira TAPI nan ADO......jadikknyer kiteorg masuk satu butik ni....tokey butik ni sungguh laa peramahhhh ya amat!!!...sampai lupo nak amek gambo hehehehe.......bess ngedate ngan tokey butik ni....dekat 1 1/2 jammm la gak dok cerite ceriti......SOOOOOOOOOO!!!.....kiteorg pun terbeliiii!! ahakkk....yg neh kene RAHSIE!! muahahahaha kan kak kan.......
okehh tamatttt.......kaedahhnyer balik umah terlewattt dan terkene MARAH dek HUBBY....huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! sobb sobb sobbb!!

2 ulasan:

DYLA berkata...

wah faizah, byk nyer entry jalan2... seronok betul :)

Faizah_Haris berkata...

hi dylaa....
hehehe...jalan2 ilangkan stress gitu...tk plan pun