FOLLOWERS

Guestbook

Januari 08, 2009

I'm lost 2kg???

hahahaha!!
terkezuttt tak ngan tajuk tu????
azammm baru saya....yg tak tercapai lagikkk.....TURUN kan berat badan....
masuk je tahu baru saya berkobar2 nak bg turun berat.....
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......sepanjang jalan2 mkn angin neh berat naikkk balikk wooo....
meroyannn jek rasa nyerrr.....
semalammm saya beranikan diri nak timbang berat...dah dah berbulan2 saya sorokkk sebab takut nak timbang tu......jeng jeng jenggggggggggggg!!!!.....alhamdullilah turun 2kg.....
jomm ikut saya g jogingggggg mgg ni!!...

4 ulasan:

DYLA berkata...

sy perasan faizah dah nmpak kurus . sy sgt2 jeles! :(

Faizah_Haris berkata...

erkkkk...yeke? hihihi

zh-ena berkata...

ina pun tgh diet skang nie..dh 4 ari tak mkn nasi..

Faizah_Haris berkata...

ena...
yeke?....diet2 gak tp jaga kesihatan ok....