FOLLOWERS

Guestbook

Ogos 01, 2007

Hari Kantin 2007

30 Julai hari isnin hari tu...fakulti telah mengadakan hari kantin 2007...macam2 yang kiteorg jual...Kebetulan pagi tu hujan lebat...aku lambat sampai opis...maklumla naik motorrr...tutt tuttt!! brommmm!!...sekali hubby ku ckp...malas keje laa nak MC...lagi pun dia keje elergik badan dah naik gatal2...alahai cian...so dia anto aku g keje naik kete..kuar rumah jam8.30 pagi...huhuhu sesuka atii jer kan...sampai opis kul 9.30 ahaksss....AKU kan BOS!!! hahahah...kui kui..dah ler ada keeje...dah tu on duty jaga ayam goreng...erkkk...soweeeyy olsss...lepas siap2kan keje kat opis...apa yg patut...aku pun turun ke gerai jam 11.00 pagi..ahaksss..tebalkan muka...sib baik sume geng ku paham...macihhhh sumerrr!! lappp u olsss...
meriah sungguh gerai kiteorggg....masa ni kiteorg kene jual nasi dan lauk2 semua....pastu ada ayam goreng berempah...goreng kat situ..panas2 lagi...nasib baik ujan tak benti...cuaca sangat lah indahnyer...yg paling best ada satayyyy ayammm..perghhh....licinnn sampai tak cukupppp...tepat kul 3...makanan byk yg dah bis...acara melolong pun bermulaa... satu lagikkk...nehh ada teka berat buah-buahan....ceeeeh aku pun excited aarr...bli borang RM1 nak teka berat buah tu...ada ke aku letak 30 kg 700gram...muakakakakak!!! padahal berat sebenar cuma 10kg 900gm jekkk..ampesss niuurr tull la....terbang duit aku RM2....kedukut taik idung masin...kuikuikui!!..(aikss aku x mkn taik idung tawww!!)
acara penutup pun bermula la...4.30..kiterog kemas2 gerai..basuh2 semua...adeh nak tercabuttt pala lutut ku....lenguh oiii....!! dan Gerai Paling Ceria di umumkan...jeng... jeng.... jeng...gerai kiteorg menangg yihaksssssssssssssss...dapat hadiah hamper...kongsi2 makan...ahaksss...mana tak meriah...dok katoks2 sudip...dok bantai2 zink...ahakssss....team we olss memangg bessttt!!..
Hassan n kak ima yg gigih membakar satay n goreng ayam nyer

aku yang menten..goreng ayam
abih licinn.....
yahuuuu kami menanggg...GEGAR!! hahaha
buah dalam bakul pun dah licin...kami sgt la penatsss...

Tiada ulasan: