FOLLOWERS

Guestbook

Mac 10, 2010

Cuepacs minta PTK di kaji semula?

Alhamdullilah akhirnyaaa saya dah punn amek exam PTK 2010 versi baru, format baru, semalam...... soalan2 ehh... umangggggg aihhhhhhh senang nak mampoS..... pecah pala saya dok membaca nota seteballll bapakkkk tuuu.... aihhhhh cobaan3.... soalan mmg senang... nak jawap tu laaaa... ishkkk3 tawakalll jer laa... (fooH99x dapat laaa tahap 4... Aminnn3...) rasa nak p jawab sekali lagi buleyyy??? Lain baca LAIN KUAR???? hahahahah.... saya dah berusaha kalo gagal gak.... hmmmm tawun depan amek lagikk.... ehh ehhh minggu depan ada exam lagikkk tuk bhgn. penilaian dlm kumpulan plakss.... saya takmo target soalan senang2.... mlm tadi dah pecah pala dok menggoreng tuk kertas tugasan... huhhh3... hari plak kuar berita pasal cuepacs minta PTK ni dikaji semula.... APAKAH PTK NI AKAN DIBUBARKAN ATAU DI TUKAR FORMAT LAGI??...cuepacs tolonggggg3....

4 ulasan:

noradzlina.kamdani berkata...

sy blm amik lg...yg bln 6 punya pun xjd amik mgkn bln 10 nyer kot bz arrr sebenonye tgu gak klu btul2 mansuh he he he

pak long berkata...

salam buat tuan umah..
pak long nyer pendapat..baik hapuskan jer PTK...tak der kemana pun kalau hebat dalam PTK...keja cam biasa jer...buat tuan umah..moga berjaya jawap PTK..

ArELeEz berkata...

ngeri plak dengor psl ptk nih! huu..

saya berkata...

wahh..susah juga ye kena amik exam2 bagai ni. ngeri2.. takpe2..dia suruh faiza rajin2 baca buku. dia kata syik baca novel je kali ni kasi baca buku ptk. hehehehe.. all the best. se