FOLLOWERS

Guestbook

Disember 10, 2008

Cameron Highlands Nov 2008 pt 9

Ladang BOH Cameron Highlands.... Sebelum balik semula ke KL.... kami singgah di ladang BOH ni..... saya n hubby memang tak penah p sini.....mertua ckp tempat ni menarik..... tu yg hubby xcited sgt ajak dorang g sini selum balik.... jalan nak ke ladang ni....adoiyaiiiiii......sape2 yg elergik naik gunung yg jln mcm ular di palu tu...sila bawa bekalan plastik byk2 yer...huhuhuhu..... sape yg penah g tu tau la jln dia camner kan.....
mengharungi jalan yg sempittt
namun pemandangan sangat INDAH......
perjalanan mengambil masa lebih kurang 20-30 minit untuk naik ke atas gunung ni.....jalan yg sgt sempit....lalu di celah2 pohon2 teh yg menghijau dan menggunung......jgn lupa bunyi kan HON kuat2 yer....nanti kang bertembung plakk ngan kete lain.....huhuhuhu
di sini adalah BOH segala
saya di puncak gunung...cuaca sejukkk gak....berkabus...
tapi ada lagi lebih puncak...tp kene mendaki.....saya tak larat...hubby ngan anak buah je yg naik.....dorang ckp view mmg cantikkk gilerrrrr....takpo len kali saya nak naik gakkkkkk!! tak kireee!!
Kul 2pm ada lawatan ke kilang....tapi kiteorg tak p...masing2 dah tak larat nak balik daaaa...rugi3!!
depan kilang BOH
dlm kedai BOH.....macam2 teh ado
singgah minum seketika.....
okeh...jom balik......!!!
sekian.......
Awal tahun 2008 kami mulakan percutian di Cameron......
Akhir tahun 2008 juga kami akhiri percutian di sana.....
Insyaallah tahun depan......nak mula kan ke mana ekk???
huhuhu tungguuu!!!

4 ulasan:

lily lotus berkata...

bestnya...thn dpn gi bali laa :D

sweethOneY berkata...

hehe
ade ckp lenkali nk g lg tu kak ;)

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

berjalan sakan yerrr...tingin gak nak ke cameron highland....

mama mya berkata...

wah bestnye pi cameron highland..

jemput datang umah baru kita yer.. http://www.quefamili.com